RENDEZVÉNYSZERVEZÉS - ahogy mi csináljuk, tanuljatok velünk!  

Hadd emeljünk ki megint egy témakört, hogy egyszerűbb legyen a ti és a mi életünk is a regisztrációs folyamatban. 

Minden rendezvényünk regisztrációhoz és a nevezési díjak előre utalásához kötött.

Minden edzésünkhöz, versenyünkhöz Faceboook eseményoldalt hozunk létre és elég önzően abból indulunk ki, hogy ha eseményoldalra valamit posztolunk, azt mindenki érdeklődve olvassa (nem ).... 

Lusták vagyunk, nem szeretnénk 100 résztvevővel egyenként levelezni. De mivel lusták vagyunk, semmit sem posztolunk nyomós ok nélkül. Az esemény fejléce alatt az egyik gomb a "névjegy", itt találtok minden információt a regisztrációról, illetve minden alapinformáció itt van. Mellette van a "beszélgetés" gomb, ide különálló posztokban teszünk fel minden további témát (pl van poszt, ahol kérdezni tudtok, van poszt azoknak a haladóknak, akik szeretnének társas futamot futni és a poszt alatt tudnak egyeztetni, később kitesszük azoknak a kutyáknak is a listáját, akiknek a nevezési díja beérkezett, vagyis érvényes nevezéssel rendelkeznek).

Nevezési díjak számolása: ezt az esemény leírásában olvashatjátok, részletesen, tételesen, és ugyanitt kicsit lejjebb azt is magyarázzuk, ki számít kezdőnek, ki haladónak, ki profinak. Amit a regisztrációkor megjelölsz, arról állítjuk ki a díjbekérőt. A díjbekérőről emailben kapod meg, ha nem vagy benne biztos, hogy miből jött ki a végösszeg, nyisd meg és olvasd át! Az eseményoldalon a rendezvény kezdetéig minden, de minden szükséges információt kiteszünk, de ehhez fontos, hogy nyomd meg az eseményen az "érdekel", vagy az "ott leszek" gombot, mert különben nem fogsz értesítést kapni az új tartalmakról. Ritkán kapunk olyan kérdést, ami a leírásban, vagy a posztokban ne szerepelne....  Ha megkaptuk az átutalásotokat, akkor a díjbekérő alapján kiküldjük a végszámlát, ez könyvelésileg így van rendben, gyakorlatilag ezzel dolgotok nincsen. Szerepelni fog rajta a "fizetve" szó. Egyetlen egy olyan tétel van, ami helyszínen fizetendő, a fotózás, ezért 4-6 képet fogsz kapni, amit az Edzőklub Facebook oldalára töltünk fel egy mappába. Tipikusan külön mappában szoktak szerepelni a felkészítő tréningek (benyuszizás, nyusziugratás, startbox gyakorlás) és külön az edzőfutamok. Versenyeknél van, hogy még utóbbi is ketté van bontva elődöntőkre és döntőkre. Edit komoly utómunkát végez a képeken, ezért ne várjátok a fotókat 24-48 órán belül, de általában a rendezvényt követő hét közepe felé már van miért nézegetni az oldalt.

Rendezvény hetében, miután lezártuk a nevezéseket futamsorrendet készítünk. Ebben minden kutya minden futamát megtervezzük. Ügyelünk, hogy többkutyás gazdiknak legyen ideje kutyát cserélni, és felvezetjük a társas futamokat is. A poszt alatt mindig van minimum egy napotok változtatást kérni, péntek este pedig kitesszük a végleges beosztást.

És végül: nem vagyunk lájkvadászok, a nulla felé tendál (alulról ) érdeklődésünk aziránt, hogy mennyi lájkot kapunk mire DE: ha az oldalunkat (Lelkes Edzőklub) lájkolod vagy követed, akkor egyrészt minden új eseményünkről értesítést fogsz kapni, illetve a fotók érkezéséről is, igazi Lelkeseknek pedig ajánljuk, hogy állítsák be a megjelenítés elsőként opciót, mert akkor biztos nem maradtok le semmiről. Ezek mindegyike bármikor visszavonható, szóval, ha uncsi lenne a sok rendezvény akkor ezeket meg tudod szüntetni bármikor #nemuncsi #nincssoksajnos

Köszönjük, hogy tanulmányozod a fentieket, ezzel nagyban segítve munkánkat!